niedziela, 4 maja 2014

Na początek

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z notką , która , moim zdaniem , jest odpowiednia na początek i dzięki której będziecie mieli możliwość mnie lepiej poznać. Jednak zanim zacznę , chciałbym powiedzieć o jednej , ważnej dla mnie rzeczy. Mianowicie liczę na Waszą współpracę ze mną. O co chodzi? Jeżeli już czytacie moje posty , to chciałbym , żebyście je komentowali. Wtedy będę wiedziała , czy komuś podoba się to , co piszę.
Od razu mówię, że tę notkę ściągnęłam ze swojego starego bloga.
Teraz zapraszam Was na dzisiejszą notkę.

                                                                **25 faktów o mnie**

   1. Nazywam się Paulina
   2. Mam młodszą siostrę
   3. Mam okropny lęk wysokości
   4. Chodzę do 3 gimnazjum
   5. Uwielbiam wiosnę i lato :)
   6. Kocham jeździć na nartach
   7. Ostatnio zaczęłam częściej sięgać po książki
   8. Kiedy byłam mała , chciałam zostać księżniczką
   9. Aktualnie marzy mi się kariera modelki ;)
   10. Nie cierpię , kiedy na zewnątrz jest zimno
   11. Dzięki igrzyskom w Sochi polubiłam hokej :)
   12. Jestem bardzo wybuchową osobą
   13. Miałam już wiele blogów , jednak po kilku dniach mi się nudziły , nikt ich nie czytał :/
   14. Uwielbiam robić zdjęcia , ale jeszcze bardziej lubię do nich pozować :))
   15. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest angielski.
   16. Nie wiem jeszcze jaki profil wybiorę w liceum :(
   17. Nie przepadam za matematyką
   18. Nie piję alkoholu ani nie palę
   19. Mój ulubiony kolor to pastelowy różowy
   20. Moją największą nadzieją , jaką pokładam w tym blogu , jest to , żeby odniósł on jakiś sukces.
   21. Mam najlepszych przyjaciół na świecie!
   22. Moją ulubioną "potrawą" są zdecydowanie frytki
   23. Jeśli chodzi o modę , to bardzo się nią interesuję i codziennie zaglądam na blogi popularnych blogerek
   24. Uczę się średnio , mogłoby być lepiej , ale najgorzej nie jest.
   25. Mam wiele wad i zalet , ale staram akceptować się taką , jaką jestem.

To by było na tyle jeśli chodzi o mnie , mam nadzieję , że się podobało. W komentarzach podawajcie swoje blogi , chętnie zaobserwuję :)

---------------
Czy jest osoba która zna , bądż też sama jest w stanie pomóc mi z "wystrojem" bloga? Jeśli tak, to możecie pisać na emaila pa_paula@o2.pl


7 komentarzy:

  1. Witamy wśród bloggerek :)
    Blog się rozkręci, i będzie dobrze, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. mogę ci zrobić nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Paulina :)
    Powodzenia! :) Będę do Ciebie na bieżąco wpadać i mam nadzieję, że uda nam się 'zakolegować'. Czekam na kolejne wpisy :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  4. obserwuje :) mam nadzieje ze zrobisz to samo pozdrawiam buziaki :***

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń