piątek, 9 maja 2014

Pamiętnik - wspomnień czar

Hej wszystkim! :)

Dzisiaj, jak możecie zauważyć po tytule, przygotowałam dla Was nieco inną notkę niż wszystkie.Jest to post tematyczny i po głębszym rozmyślaniu stwierdziłam, że jeśli raz na jakiś czas taka notka się tutaj pojawi, to będzie to fajne urozmaicenie bloga.


Dlaczego w ogóle postanowiłam taką notkę napisać? Wczoraj, zmęczona chorobą, stwierdziłam, że może przypomnę sobie chwile z mojej młodości, kiedy miałam 11 lat. Pomysł bardzo fajny, przyznam, było bardzo dużo śmiechu.


Każdy z nas prowadził kiedyś swój pamiętnik. Nie ukrywajmy tego, ponieważ nie jest to żaden powód do wstydu. Po prostu, kiedyś było to modne. 
Do tej pory są takie osoby, które swój pamiętnik mają. Nie koniecznie musi on być pisany na papierze. Przecież często spotykamy się z takim zjawiskiem, że wchodząc na jakiegoś bloga możemy przeczytać post, w którym ktoś opisuje przebieg swojego dnia. Na tym właśnie polega pamiętnik. Ja sama bardzo lubię czytać takie blogi.

Osobiście wyróżniam 2 typy pamiętników :
a) te które opisują każdy dzień
b) te, które nie są pisane codziennie, tylko opisywane są w nich najważniejsze momenty z życia

Nie będę ukrywać się z tym faktem, że sama pisałam pamiętnik aż do 1 klasy gimnazjum. Przyznam, że nawet teraz, czasami myślę o założeniu ponownie pamiętnika. Wchodzę akurat w taki "dorosły" tryb życia, idę do liceum, za tym oczywiście ciągną się duże zmiany i w sumie fajnie byłoby to opisać , a mając np. 30 lat usiąść i powspominać te czasy. Nie mam pojęcia dlaczego na słowo ''pamiętnik" dość spora grupa ludzi reaguje w dość prostacki jak dla mnie sposób, mianowicie wybucha śmiechem.

Podsumowując moje przemyślenia , których pewnie i tak nikt nie przeczyta, sądzę, że pamiętnik to dobry pomysł na ''zatrzymanie'' wspomnień.
A co wy sądzicie o pisaniu pamiętników?

 

Dziękuję za tak miłe komentarze pod poprzednimi notatkami, naprawdę one mnie bardzo motywują. Jeśli macie pomysły na tematy notek tematycznych, piszcie na dole. :)

13 komentarzy:

  1. Też kiedyś pisałam pamiętnik i powiem Ci , że trzymam go do tej pory jako pamiątkę! Jak go czytałam to miałam ogrom śmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Zaczytałam się ;)
    Mam dla Ciebie prośbę : możesz poklikać w linki w najnowszym poście ? ( odwdzięczę się :) )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś pamiętnik i nie pisałam w nim codziennie tylko jak zdarzyło się coś fajnego. W prawdzie nadal go mam ale już w nim nie pisze. Mam do Ciebie prośbę, poklikałabyś w linki Sheinside? To dla mnie bardzo ważne. http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pamiętniki, zawsze lubię czytać jaka byłam w przeszłości :)
    Dziękuję za obserwację u mnie, odwdzięczyłam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! :)
    zapraszam do mnie ---> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętnik to fajne rzecz muszę przyznać, ja kiedy przeczytałam swój (pisałam go kiedy miałam z 9 lat) zaczęłam się tak śmiać haha :))
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadziłam kiedyś pamiętanik i myślę, żeby do niego wrócić :3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dalej taki zeszyt, piszę tam swoje przemyślenia i wszystkie żale, ale jest to definitywnie b), czasem piszę raz na miesiąc.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie pisze pamiętnika i jak dobrze pamiętam to nie pisałam :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kiedyś pisałam pamiętnik ;) Nawet teraz czasami coś napiszę ale to raz na sto lat xD Fajnie jest tak sobie po kilku latach otworzyć stary pamiętnik i poczytać to wszystko :D
    ♥ pusta-szklanka.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny post! miłej niedzieli ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super!
    kliknij mi w numerki pod zdjęciami jeśli możesz http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chociaż nie prowadzę własnego, nie mam nic do pamiętników. Zgadzam się z Tobą, że w dalszych latach fajnie jest wspomnieć rożne wydarzenia :)

    W wolnej chwili zajrzyj i skomentuj <3 Message to you (klik)

    OdpowiedzUsuń