poniedziałek, 5 maja 2014

BB krem od Garniera

Hej dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu, który wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem BB kremu, głównie dla tego, że na mojej twarzy nie dzieje się aż tak zle i nie chciałam kupować podkładu. Mnóstwo firm oferuje takie kremy, ja jednak po obejrzeniu i przeczytaniu mnóstwa recenzji zdecydowałam się zaufać Garnierowi. I bardzo dobrze zrobiłam :)

Krem BB - Upiększający krem 5w1 Beauty Balm

Jakie są moje wrażenia?
Tak jak już pisałam , bardzo pozytywne. Na mojej twarzy kosmetyk sprawdza się idealnie. Zakrywa wszystko, co chcę, aby zostało zakryte. Dodatkowo widzę, że moja twarz jest nawilżona, a tak zapewniają nas producenci. Po nałożeniu kremu nasza twarz nie świeci się, zostaje bardzo ładnie zmatowana, koloryt zostaje wyrównany.
Z chęcią polecę Wam ten kosmetyk, naprawdę warto go wypróbować.

Co mówi producent?
Aby zapewnić efekt pięknej skóry jednym ruchem , Upiększający krem BB 5w1 łączy silnieabsorbujący perlit z pigmentami mineralnymi. Skóra natychmiast staje się matowa i promienna, a jej koloryt jest ujednolicony. Do tego:
*długotrwale zapobiega błyszczeniu i matuje
*maskuje pory i niedoskonałości
*nawilża
*ochrona UV-SPF 20


Dodatkowo mam dla Was porównanie 2 kolorów

 


Produkt kupiłam w Rossmannie za 19.99 zł.

Mam nadzieję, że notka się spodobała :) Może macie jakieś pomysły na tematy wpisów? Piszcie w komentarzach.

1 komentarz: