poniedziałek, 19 maja 2014

Masło kakaowe Ziaja

Hej!
Dzisiaj przygotowałam kolejną recenzję Ziaji :) Zapraszam.

Masło kakaowe firmy Ziaja.
Jeżeli chodzi o produkt , to jak dla mnie spisuje się on rewelacyjnie. Zapachowi osobiście nie mogę się oprzeć , konsystencja jest zadowalająca. Polecam to masło dla osób , które mają problemy z suchą skórą , naprawdę pomaga. Ja sama korzystam też z niego , kiedy moja skóra jest podrażniona , łagodzi to pieczenie. Jak dla mnie produkt idealny , jeden z moich ulubionych :)
A teraz kilka słów od producenta.
Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej , polecany przed opalaniem.
 
Działanie:
* Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
* Wygładza , uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek
* Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości
* Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania
* Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd.

Efekty:
* Wzrost jędrności i elastyczności naskórka
* Pogłębiony naturalny koloryt skóry

Chciałabym dodać jeszcze od siebie , że zapach utrzymuje się długi czas , co też jest pozytywem. Ja obecnie używam butelkę 300 ml , a jej cena to coś w granicach 10-15 zł , więc sądzę , że warto zainwestować :)
 
Na dzisiaj to tyle, pa :)

1 komentarz: