środa, 7 maja 2014

Krem do rąk do skóry suchej, podrażnionej od Ziaji

Witam wszystkich!

Na początek chciałabym podziękować tegorocznym maturzystom za dodatkowe 3 dni wolnego, które niestety już się kończą. Oczywiście życzę Wam uzyskania jak najlepszych wyników i dostania się na wymarzone studia :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku od Ziaji.

Krem do rąk do skóry suchej, podrażnionej.

Tak jak większość produktów Ziaji, krem do rąk wywarł na mnie również bardzo pozytywne wrażenie. Przez, nie ukrywajmy, dość długi czas szukałam kremu, który pozostawi na moich rękach uczucie nawilżenia i gładkości. Szczególnie tego kremu potrzebuję w miesiącach zimowych, ponieważ to wtedy najczęściej moja skóra jest narażona na podrażnienia, a także w lato, kiedy po całym dniu opalania ręce są bardzo wysuszone. I w końcu natrafiłam na idealny kosmetyk. Zapach jest świetny, nie duszący, konsystencja bardzo przypadła mi do gustu, a jeśli chodzi o działanie, to jest ono na medal.

A co mówi producent?  

Ziaja Bio Olejek Arganowy, krem do rąk do skóry suchej, podrażnionej 
 Zdjęcia są z  tej strony.

 

80 ml kremu kosztuje 6.50, dostępne w Rossmannie


Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia :)

6 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę go kupić :)

    Jeśli możesz, kliknij w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/wishlist.html. Bardzo mi na tym zależy, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą firmę ♥
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować :-))
    Ja już obserwuję i zapraszam:


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą firmę, muszę wypróbować ten krem ;)

    Również obserwuję :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń