sobota, 17 maja 2014

Baby Lips

Hej! :)

Przepraszam Was za moją dość długą nieobecność, ale niestety takie są uroki 3 klasy gimnazjum. Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu, która zapewne każda dziewczyna zna.

Baby lips 

Od samego początku bardzo polubiłam ten balsam. Ja osobiście mam kolor różowy (pink punch) i powiem szczerze, że zapach jest fenomenalny. Jeżeli chodzi o to, jak wygląda na ustach, to nie mam tutaj nic do zarzucenia. Fajnie rozświetla usta, a dodatkowo nadaje im ładnego, różowego koloru. Działa tez jako balsam, nawilżając nasze usta. 
Producent nie rozpisał się zbytnio, a mianowicie:

8 godzin nawilżenia 
Usta są bardziej miękkie , nawilżone i piękniej wyglądają. 
Nie nadaje się dla niemowląt i małych dzieci
 
Zapomniałam dodać, że cena to 9.99zł w Rossmannie. Jak dla mnie jest to trochę za dużo, no ale cóż. 
 
 
Jakie są Wasze opinie na temat tych pomadek? Piszcie na dole :)
Na dziś to tyle, pa :) 

1 komentarz:

  1. Nigdy ich nie używałam, ale słyszałam dobre opinie :)


    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń