wtorek, 6 maja 2014

Mleczko nagietkowe od Ziaji

Cześć wszystkim :)

Dzisiaj pogoda bardzo mnie zaskoczyła , było tak pięknie i słonecznie, a przede wszystkim ciepło, że postanowiłam wybrać się na rower. Teraz żałuję, że nie zrobiłam żadnych zdjęć, bo fajnie byłoby się nimi z Wami podzielić. No ale cóż, może następnym razem :)

Dzisiejsza notka będzie o Mleczku Nagietkowym od Ziaji. Nie przedłużając, przejdżmy do recenzji.

Mleczko nagietkowe firmy Ziaja.

 Przyznam, że jeśli chodzi o demakijaż twarzy, Ziaja tworzy bardzo dobre produkty tego typu. Mleczko służy do oczyszczenia twarzy i demakijażu oczu. Nie podrażnia skóry, po użyciu nie odczułam pieczenia oczu. Dodatkowo nawilża naszą skórę, co jest oczywiście plusem. Ale to nie jedyne zalety tego kosmetyku. Fajna konsystencja i niesamowity zapach to czynniki, które pozwalają mi mieć na temat mleczka bardzo dobrą opinię :)

Kilka słów od producenta

 
Wyciąg z kwiatów nagietka
Prowitamina B5
Witaminy A, E 

Działanie :
* Delikatnie oczyszcza oraz skutecznie usuwa makijaż
* Aktywnie nawilża i zmiękcza naskórek
* Zapobiega powstawaniu podrażnień
* Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 
  
Sposób użycia: 
 Preparat rozmasować delikatnie na skórze.
Nadmiar usunąć wacikiem.
 
Cena buteleczki 200ml nie powinna przekraczać 10zł, produkt dostępny jest w Rossmannie.
 
 
 
Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wpadnę i oczywiście jestem za wspólną obserwacją :)

      Usuń
  2. Chyba się skuszę na to mleczko :) Świetny blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty tej firmy!

    Obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :) Jak skończy mi się moje, to może kupię to :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! : ) Zapraszamy do nas http://wercza-sandra.blogspot.com/ Obs=Obs? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post:)

    zapraszam: http://oliwias-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń